Slovenská poľnohospodárska univerzita pripravuje unikátny projekt obchodného laboratória

26. 03. 2015

(24.03.2015; Rozhlasová stanica Regina; Regionálne správy z Bratislavy; 11:00; por. 4/5; Ondrej Holič / Ondrej Holič)

Ondrej Holič, moderátor RTVS: „Slovenská poľnohospodárska univerzita pripravuje unikátny projekt obchodného laboratória, jedinečného v strednej Európe. Budú v ňom skúmať správanie sa nakupujúcich a ako na nich vplýva hudba, osvetlenie, farby alebo vône. Súčasťou bude aj špeciálny nákupný vozík alebo skúšanie nových jedál v laboratórnej reštaurácii. Výsledky vedeckého odboru s názvom neuromarketing, ktorý využívajú hlavne veľké obchodné reťazce, chcú dostať aj medzi širokú verejnosť. Lena Horská, dekanka Fakulty ekonomiky a manažmentu Nitrianskej univerzity."

Lena Horská, dekanka Fakulty ekonomiky a manažmentu Nitrianskej univerzity: „Ľudia napríklad budú mať nákupný vozík, ktorý budú tlačiť a budú sa pozerať na rôzne značky, ktoré budú na regáloch a ako sa budú pozerať výskumníci na to, čo sa deje v laboratórnom obchode, my sme sa boli inšpirovať vo Wageningene v Holandsku, kde je takzvaná futuristická reštaurácia. Tam rôzne reštaurácie, alebo aj potravinárske firmy testujú nové výrobky."

Publikované z monitoringu STORIN, s. r. o. (prepis relácie)

(AO)

Kľúčové slová:
ekonomické vedy a obchod

Tlač